Hem > Annat, Fotokurser > Nu önskar jag er alla bloggläsare en God Jul och ett Gott Nytt År

Nu önskar jag er alla bloggläsare en God Jul och ett Gott Nytt År

Jag önskar också alla er som jag hållit fotokurser för under året riktigt trevliga helger. Jag lovar att återkomma med nya kurser i januari.

Kategorier:Annat, Fotokurser
  1. Krister Jakobsson
    27 december 2013 kl. 07:25

    Önskar samma sak till dig! Din blogg – min trygga tillflyktsort i pixlarnas förvirrande värld.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

