Hem > Sonjas bilder > Att gå igenom Sonjas bilder

Att gå igenom Sonjas bilder

Än så länge har jag inte tagit mig tid att gå igenom alla Sonjas bilder på något strukturerat sätt. Nu känner jag mig dock redo att ta itu med detta.

Alla hennes bilder finns ordentligt sorterade i kronologisk ordning med väl döpta mappnamn på externa hårddiskar. Vartefter jag går igenom bilderna skall jag då och då försöka publicera några bilder i min blogg, men glöm inte att Sonjas egen blogg finns kvar

Jag börjar med några bilder från hösten 2005, strax efter att vi träffats, då Sonja fortfarande hade sin Nikon D70s

Ur akvariet – av Sonja Cygnel 2005 – Bör förstoras
zp_4152-kolglod

Nature Art i Omberg med fotokompisarna – av Sonja Cygnel 2005
DSC_2275

Kategorier:Sonjas bilder
  1. 01 januari 2014 kl. 21:25

    Köpte faktiskt nanoakvarieboken i dec o det är kul att så många av hennes foton är med i den. o tur attdu har låtit bloggen vara kvar. Var inne o läste en hel del om hennes räkor o fiskar nu när jag drar igång ett av mina små kar nu efter en tids träda

    • 01 januari 2014 kl. 23:13

      Sonjas blogg blir kvar så länge WordPress tillåter det.

      Jag loggar in där då och då för att hålla den vid liv.

      Just idag blev det många besök där 🙂

      • 02 januari 2014 kl. 11:07

        Enda nackdelen är att när jag är där o läser blir jag extra påmind om saknaden.

  2. 02 januari 2014 kl. 11:27

    Sedan Sonja gick bort har jag känt att det har varit bra att bli påmind eftersom det hjälpt mig att bearbeta det som hänt.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

