Hem > Bilder > Nu har min stora bild kommit upp på väggen

Nu har min stora bild kommit upp på väggen

Hekla i formatet 140 x 93 cm på helblankt fotopapper och 10 mm kapaskiva

Skärpningen av bilden har fungerat alldeles lysande bra, och jag fick upp den på väggen med hjälp av klistrigt kardborrband. Jag undvek t.o.m att sätta tumavtryck på den blanka ytan 😉

Nu får jag blodad tand och göra en eller två till så här stora bilder. Nackdelen är bara priset på 2.188:- inkl moms.

Bilden gjordes med Nikons D800 med AF-S 24-70/2,8

hekla1påvägg

Kategorier:Bilder
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

