Hem > Annat > Mitt vardagsrum från fem håll

Mitt vardagsrum från fem håll

De senaste dagarna har jag fixat småförvaringar och bilder på väggarna i mitt vardagsrum så att allt känns trevligt och klart. Nu fattas bara att fylla ett utrymme på en av väggarna med ytterligare bilder. Antingen en till liggande 140 x 93 cm, eller två stående på 70 x 105 cm. Jag lutar åt en ytterligande liggande vulkanbild. Denna gång på Snaefellsjökull.

Rummet är bara 3,50 x 5,50 (drygt 19 kvm) som jag tycker jag utnyttjat bra utan att det blir rörigt.

Alla bilder bör förstoras
5

4

1

2

3

Kategorier:Annat
  1. Inger Linde
    06 januari 2014 kl. 19:43

    Du har fått det så fint!

  2. Ingegerd
    06 januari 2014 kl. 19:50

    Verkligen trevligt och så fint du har fått!

  3. akwi
    06 januari 2014 kl. 21:21

    Mycket stilfullt. Vulkanbilden gör sig riktigt bra där på väggen.

  4. 06 januari 2014 kl. 21:34

    Kul att ni gillar mitt rum 🙂

    Jag kommer ta tid på mig innan jag smyckar den sista delen av väggen.
    – Det skulle kunna bli en fin bild på Snaefellsjukull som jag gjorde i somras…
    – Det skulle kunna bli en bild där Sonja vandrar i bergen vid Landmannalaugar…
    – Det skulle kunna bli en bild på Sonja vid Landmannalaugar och en bild på mig på Hekla…

    Tiden får ge mitt val.

  5. Patrik
    06 januari 2014 kl. 21:35

    Mycket snyggt, helt i min stil! Inte mycket för julpynt heller ser jag, precis som mig…

    Vad använder du för lampor som ger så naturtroget ljus, det ser ju nästan helt vitt ut? Eller har du skruvat på vitbalansen?

    • 06 januari 2014 kl. 21:39

      Självklart har jag anpassat vitbalansen. Det är så lätt när man har neutralt grå väggar 😉

      I verkligheten är ljuset varmare – vilket inte är dåligt.

      Julpynt… Idag på trettondagen tog jag bort min modernistiska adventsljusstake.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

