Hem > Annat > Gästrikland och Linköping

Gästrikland och Linköping

Idag har jag åkt ner till Linköping inför en arbetsdag på Saab här nere i morgon. Jag sitter på mitt hotellrum och funderar på fritidshus.

Nyss var jag uppe i Gästrikland och tittade själv på tre hus i ett och samma fritidshusområde. Olika hus i ett stort prisspann. Närmaste stad är Hofors. Jag gillade området, och jag har kontakt med några tjejer som har ett hus där.

Jag tror att jag är så intresserad att jag kontaktar kommunen i veckan som kommer för att höra mig för om detaljplaner för området… Därefter kanske mäklarna får visa mig husen närmare…

I framtiden hoppas jag kunna anordna naturfotokurser med min egen stuga som bas.

20140112-202859.jpg

Kategorier:Annat
  1. Krister Jakobsson
    13 januari 2014 kl. 07:54

    Naturfotokurs i Gästrikland, räkna med mig i så fall som bor i Gävle sex mil bort.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

