Hem > Annat > Gästrikland i repris

Gästrikland i repris

Idag har jag återigen varit i Gästrikland och fått visning på två fritidshus av en mäklare. Tyvärr tror jag dock inte att jag slår till på något av dessa hus. Det ena ligger på ett orimligt högt pris i förhållande till sin standard, och det andra kräver en hel del renovering…

Dock fick min Skoda Yeti möjlighet att visa lite av vad den kan vad gäller att pulsa i snö. Det skall ju en 4-hjulsdriven snöman kunna.

snö

snö2

Filmen visar inte min bil, men en likadan

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

