Hem > Annat > Jag fortsätter att leta efter mitt fritidshus

Jag fortsätter att leta efter mitt fritidshus

Jag har några ytterligare hus som jag vill kika på. Kommande helg kikar jag på två hus i trakten kring Köping och Arboga. Jag vill också veta lite mer om ett hus strax norr om Skinnskatteberg som en pensionerad granne till mig vill avyttra.

Jag saknar Sonjas trädgård. Jag gillade att pyssla med blommor och buskar. Jag ångrar inte att jag sålde hennes hus – känslomässigt hade jag inte klarat av att bo där, men jag vill komplettera min lägenhet med en annan grön miljö.

Jag vill hitta en vacker plats där jag kan ströva med min kamera, en plats där jag kan odla några fina växter, och kanske en plats som jag kan ha som bas för naturfotokurser.

Jag har inte bråttom, men jag kommer träget leta tills jag hittar ”mitt” ställe.

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

