Hem > Annat > Min resa till Saudi Arabien närmar sig

Min resa till Saudi Arabien närmar sig

Kommande vecka avser jag boka min flygresa. Min tanke är att jag reser tisdagen den 11 mars och blir kvar där till helgen den 19-20 april. Under nästan 6 veckor kommer jag att utbilda för Saab:s räkning. Jag har jobbat länge med att ta fram utbildningsmaterialet, men nu är allt klart.

Jag kommer bo på ett compound i Dhahran på Saudis östkust.

Vad gör man på fritiden i Saudi?

Min tanke är dels att försöka komma åt att fotografera öken. Jag gillar karga landskap. Sandöken och berg kan bli en fin kontrast till Islands snö och berg. Jag hoppas också få tid att bygga nya former av fotokurser som jag kan erbjuda i Sverige när jag kommer hem.

Innan min resa hinner jag dock genomföra:

– Nikon School Intro den 16 februari
– En egen fotokurs i Mariefred den 1 mars
– Nikon School Intro den 2 mars

Det är kul att utbilda 🙂

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

