Hem > Annat > Elegant kamerarem

Elegant kamerarem

Idag beställde jag denna eleganta kamerarem till min Nikon Df

20140206-160249.jpg

Kategorier:Annat
  1. Krister Jakobsson
    07 februari 2014 kl. 07:21

    Läder är snyggt och åldras med behag, var beställer man en dylik?

  2. P-O
    09 februari 2014 kl. 21:47

    Det har ju kommit ett hardcase till huset också. I läder. Skulle passa perfekt till remmen tror jag. Däremot vet jag inte var man får tag i det. Tror jag såg det på nikonrumors för någon vecka sedan.

  3. 09 februari 2014 kl. 21:50

    Jag har bevakningar ute för att se när den blir tillgänglig 😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

