Hem > Nikon > Ett väldigt nördigt, men väldigt vackert, paket från Nikon ;)

Ett väldigt nördigt, men väldigt vackert, paket från Nikon ;)

Idag fick jag hem läderremmen till min Nikon Df. Självklart kommer jag komplettera med Semi soft Case CF-DC6 i samma färg.

rem1

rem2

rem3

rem4

Kategorier:Nikon
  1. Krister Jakobsson
    12 februari 2014 kl. 07:21

    Riktigt snygg rem! Stil kan få kosta, det säljer ändå, det är väl bland annat Apple ett levande exempel på.

  2. Krister Jakobsson
    12 februari 2014 kl. 07:23

    Remmen borde väl passa även på en D7000, eller?

  3. 12 februari 2014 kl. 07:53

    Remmen är framtagen för Df, men passar på alla systemkamerorna.
    Om Semi Softcaset kommer passa törs jag inte säga, men det kan jag testa när det väl anländer.

  4. Oscar
    13 februari 2014 kl. 17:01

    hahahahaha…. asken, säger bara det, The Box för ett stycke kamerarem????? Visst, mycket snyggt och elegant, men vi snackar fortfarande om en kamerarem…… 😉

    Med den förpackningen så skulle man kunna finta sin käresta å samtidigt förlora henne för evigt! hahahahahaha Snacka om att inge falska förhoppningar….

    /Oscar

  5. Åke
    06 juli 2014 kl. 09:44

    Jag införskaffade mig en likadan rem i svart till min D610, mycket snyggt.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

