Hem > Fotokurser > Jag återkommer med Nikon School den 11 maj

Jag återkommer med Nikon School den 11 maj

Idag genomförde jag en Nikon School Intro här i Stockholm. Det var kul som alltid.

För min del blir det nu utbildning för SAABs räkning i Saudi Arabien under perioden 11 mars — 18 april.

Nästa Nikon School Intro i Stockholm genomför jag den 11 maj.

Min plan är att ägna en del fritid i Saudi åt att utforma och planera nya egna fotokurser. Efter min hemkomst hoppas jag kunna erbjuda några av dessa.

Kategorier:Fotokurser
  1. Elisabeth
    03 mars 2014 kl. 18:04

    Hej Janne, jag var på den kursen och jag måste säga att du var en helt fantastiskt briljant föreläsare! Så tydlig, så ”enkel” – med det menar jag att det gick så lätt att förstå allt du sa, även för en amatör som jag. Jag går gärna fler fotokurser för dig.

  2. 04 mars 2014 kl. 12:42

    Tack Elisabeth! Nu blir jag riktigt riktigt glad 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

