Hem > Annat > Det bästa betyg jag kan få

Det bästa betyg jag kan få

Min ambition i de fotokurser jag ger är att jag skall göra fotograferandet enkelt och begripligt.

Efter denna feedback känner jag att jag i någon mån lyckats.

”Hej Janne, jag var på den kursen och jag måste säga att du var en helt fantastiskt briljant föreläsare! Så tydlig, så ”enkel” – med det menar jag att det gick så lätt att förstå allt du sa, även för en amatör som jag. Jag går gärna fler fotokurser för dig.”

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

