Hem > Annat, Bilder > Onsdag den 5 mars hedrar jag min Sonja – exakt ett år efter det att hon dog

Onsdag den 5 mars hedrar jag min Sonja – exakt ett år efter det att hon dog

Jag hade förmånen att få leva med min Sonja i åtta år. För exakt ett år sedan gick hon bort. Tillsammans hade vi en fantastisk stund. Tillsammans jobbade vi mot hennes cancer i fyra år…

Sonja är den finaste kvinna jag någonsin träffat. Jag kommer fortsätta älska henne under hela mitt resterande liv.

Jag är stolt över att bära hennes efternamn.

svsonja

Kategorier:Annat, Bilder
  1. Oscar
    10 mars 2014 kl. 11:31

    R.I.P, Räkan…

    Fridens liljor
    Oscar

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

