Hem > Sonjas rabatt > Nu kommer blommorna fram

Nu kommer blommorna fram

Några av er minns kanske att jag i augusti i fjol, efter det att jag sålt Sonjas hus, tog hand om de lökar hon planterat i sina rabatter. Jag planterade lökarna i en ny rabatt som jag grävde upp i min bostadsrättsförening.

De senaste dagarna har där kommit upp krokus och snödroppar, samt en del knoppar som jag ännu inte kunnat identifiera.

1

Kategorier:Sonjas rabatt
  1. 17 mars 2014 kl. 19:56

    Så fint!!!!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

