Hem > Presentationsteknik > Slitigt, men väldigt kul

Slitigt, men väldigt kul

Efter en vanlig fotokurs på ett par timmar brukar jag vara trött. Som tätast håller jag sådana kurser någon gång i veckan.

Under en dryg vecka har jag nu hållit kurs varje dag. Både teoripass och praktiska övningar. Varje dag när jag kommer hem stupar jag på sängen och sover några timmar.

Att utbilda här nere i Saudi är väldigt roligt eftersom eleverna är väldigt intresserade och frågvisa, men oj så mentalt krävande det blir.

Jag har 3 och en halv vecka kvar att utbilda hör nere, och planerar resa hem den 18 april.

Kategorier:Presentationsteknik
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

