Hem > Bilder, Saudi Arabien > Saudisk picknick…

Saudisk picknick…

picknick_sv

Kategorier:Bilder, Saudi Arabien
  1. 27 mars 2014 kl. 10:14

    Idag har jag visat min bild för en saudisk kund. Han beskrev den situation jag fotat så att kvinnorna sannolikt var gifta med några av männen längre bort, men att de inte fick sitta tillsammans med dom eftersom alla männen inte var släkt.

    Han rådde mig att inte ta denna typ av bilder eftersom det kan skapa ilska. Ett råd som jag inte lovade att följa.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

