Hem > Annat > Workshops för er som är lite osäkra

Workshops för er som är lite osäkra

Tiden rullar på. På onsdag skall mina elever göra sitt slutprov, och på torsdag avslutar jag min andra kurs här nere i ”sandlådan”.

På söndag inleder jag den tredje och sista kursen. Även den en tvåveckorskurs.

När jag kommer hem skall jag börja planera mina fotoworkshops för er som känner er lite nya och osäkra inom fotografin. Jag återkommer med information.

Kategorier:Annat
  1. Jan Steinmann
    03 april 2014 kl. 07:14

    Hej Janne Jag tillskriver dig för att jag gärna skulle vilja ha en privatlektion under en timme eller två med dig. Jag har en D600 med lite tillbehör men stöter på vissa svårigheter med skärpa bländare etc. Jag har läst handboken men det verkar inte hjälpa. Om du kan ställa upp så ersätter jag dig gärna eller om du kan rekommendera någon ifall du inte kan. Jag befinner mig för närvarande med kameran på Mallorca och är hemma efter påsk. Ser fram emot ditt svar och ett kostnadsförslag. Bästa hälsningar Jan Steinmann

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

