Hem > Nikon, Nikon School > Nikon School

Nikon School

I morgon är det dags för mig att genomföra två Nikon School Intro här i Stockholm. Ni som är anmälda skall känna er välkomna. Ta med er kameror, manualer och ett gott humör så lovar jag en trevlig och lärorik stund.

Jag bifogar en bild på en snygg kamera 😉

10172692_1421065464832713_6512197823862650319_n

Kategorier:Nikon, Nikon School
  1. andreas
    15 maj 2014 kl. 15:44

    Hejsan.. kommer du hålla kursen i örebro den 18e maj nu på söndag me?

  2. Merri
    25 maj 2014 kl. 11:49

    Jag kom 10min sent å kommer på nu i bilen efter kursen att jag sa inte till så att jag blev registrerad som kommen. Heter Merri Subasic å hade en fråga hur man får bort nätet från displayen?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

