Hem > Annat > Ny projektor – EPSON EH-TW6100

Ny projektor – EPSON EH-TW6100

Idag skaffade jag mig en ny projektor som jag kan använda på mina fotokurser. Min gamla börjar bli lite väl gammal, och jag vill inte vara beroende av de eventuella projektorer som finns i de lokaler jag använder.

Valet föll på en en EPSON EH-TW6100. Bra kontrast, bra ljusstyrka och bra upplösning. Jag har provkikat på mina bilder och presentationer. Det ser jättefint ut

http://www.epson.se/se/sv/viewcon/corporatesite/products/mainunits/overview/12137

14570_1420927344846525_6769720162224352321_n

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

