Hem > Annat > Sommarens Roadtrip

Sommarens Roadtrip

Jag börjar planera vad jag skall göra under årets semester. Jag väljer bort Island i år till förmån för Norge.

Jag har fastnat vid att jag skall packa min Skoda Yeti full med fotoutrustning, tält och mat och ge mig iväg på långresa.

Öppna trippen i Google Map här

roadtrip

Kategorier:Annat
  1. akwi
    16 maj 2014 kl. 20:43

    Ser ut som en trevlig resa.
    Då är du väldigt nära Atlanterhavsveien (åtta kilometer lång väg mellan Kristiansund och Molde) som jag gärna skulle vilja besöka.
    Go tur
    Åke W

  2. 16 maj 2014 kl. 20:47

    Hej Åke! Jag tackar för tipset, det kan säkert vara värt en extra sväng ut mot kusten där 🙂

  3. 17 maj 2014 kl. 01:08

    Ser ut som en bra resa. Och lite kul för jag har samma tankar på en road trip. Skillnaden är att jag troligtvis vänder tillbaka vid Torneträsk och att jag kör Skoda Fabia 🙂

  1. 22 maj 2014 kl. 18:50

Kommentera

