Hem > Annat > Packlista

Packlista

Inför min fotoresa i Sverige/Norge/Finland i sommar utgår jag från den packlista som jag gjorde till min Islandsresa förra året. Fördelen detta år är att jag inte behöver tänka på flygets viktbegränsningar. Nu lastas allt i bilen 🙂

Saker i fet stil har jag plockat fram i en liten hög 😉

Ryggsäck
Tält,
Sovsäck, en varm och en svalare
Liggunderlag

Trangiakök, Tändare, Gasol
Frystorkad REAL Turmat
Misosoppa
Vattenpåse
Neskaffe
Bestick, Kåsa

7 Kalsonger
7 par Strumpor
7 T-tröjor
Underställ
Fleecetröja
Gore-Tex Jacka
Islandströja
Långbyxor
Regnbyxor
Kängor
Ecco Sandaler
Mygghatt
Tvättmedel + plastpåse för tvätt av kläder

Ficklampa
Kniv
Första hjälpen
Compeed skavsårsplåster
Savetter, Bliwtvål
Tandkräm, Tandborste
Snus

Nikon D800, Nikon Df
14-24/2,8
24-70/2,8
70-200/2,8
50/1,8
105/2,8 Micro
Konvertrar 1,4/1,7/2,0
Stativ
Fjärrutlösare
ND-filter
Avtonat gråfilter
Minneskort
Kortläsare
MacBook Air
USB-disk
Kikare
Batteriladdare
Kylväska för 12V och 230V
DC/AC-omvandlare 12V – 230V för laddning av batterier i bilen.
Kylväska
Reservdunkar

Kategorier:Annat

Kommentera

