Hem > Bilder > Karate

Karate

Idag fotograferade jag karate och blev glad över att få tillåtelse från föräldrar att publicera denna bild på Wera Moos. Jag tog bilden under dagens tävling i grenen Kata.

Efter detta, mitt första försök att fotografera karate, är jag säker på att jag vill återkomma till detta. Det är så kul, och så vackert, att se Kata.

Bilden skall klickas upp i sin fulla storlek.

Under bilden lägger jag ett klipp från en uppvisning i Kata på världsnivå.

moos1_beskuren_sv_liten

Kategorier:Bilder
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

