Hem > Annat > Platser kvar på min fotokurs den 31 maj

Platser kvar på min fotokurs den 31 maj

Just nu är vi tio deltagare på introduktionskursen i digitalfotografi den 31 maj. Det är en bra siffra, men det finns plats för några till. Sista anmälningsdag är den 28 maj.

Läs mer här

Jag kommer att ge denna heldagskurs vid fler tillfällen framöver. Jag kommer också att ordna fotoworkshops för de som redan lärt sig grunderna.

Information kommer här och på min Facebook

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

