Hem > naturfotografi > Sista kursen för i vår… eller…?

Sista kursen för i vår… eller…?

I morgon kommer jag genomföra min sista planerade kurs för våren. En heldags fotokurs i Mariefred.

Före midsommar, innan jag ger mig iväg på min långa naturfotoresa genom Sverige, Finland och Norge, hinner jag kanske med en fotoworkshop – en heldag ute i naturen tillsammans med er som vill öva praktisk naturfotografi.

Kategorier:naturfotografi
  1. Jan Steinmann
    02 juni 2014 kl. 15:03

    Kurs ute i naturen med dig Janne vore fantastiskt

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

