Hem > Den långa fotoresan > Den långa fotoresan

Den långa fotoresan

Nu när mina kurser och utlovade fotouppdrag är avklarade skall jag helt koncentrera mig på min 583 mil långa fotoresa genom Sverige, Finland och Norge.


Här är min resa presenterad, och lite justerad, på Google Map

Jag kommer påbörja resan den 26 juni.

Under resan kommer jag successivt att lägga upp bilder på bloggen och/eller facebook.

Den som vill kommer att kunna följa var jag är någonstans genom att jag här på bloggen lägger denna länk högst upp. Länken leder till en karta som visar var jag befinner mig. I kombination med mina bilder tror jag det kan bli kul.

  1. 02 juni 2014 kl. 18:42

    Hej Janne,

    Det skall bli roligt att följa dig. Verkligen.

    Thommy

  2. 02 juni 2014 kl. 22:11

    Kul att du gillar det 🙂 Jag hoppas kunna visa fina bilder.

  3. Steffe
    03 juni 2014 kl. 09:22

    Ser fram mot att följa med på din resa! Och säger redan nu; ha en god resa!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

