Hem > Den långa fotoresan > Fiskegrejer

Fiskegrejer

Inför min fotoresa har jag nu skaffat mig ett kastspö och lite drag. Med det kanske jag kan fånga någon fin fisk som variation till den frystorkade maten.

I övrigt inser jag att tiden rusar på. Nu har jag bara två ytterligare helger här hemma innan det är dags att åka.

fiskjanne

haspel

  1. Jörgen
    09 juni 2014 kl. 12:39

    Små spinnare på runt 7g som Mepps, Vibrax eller Myran Phanter brukar kunna locka öringen. Om inte dom hjälper så brukar jag köra med Abu Ziggedrag.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

