Hem > Den långa fotoresan > En fotoresa tillsammans med sociala medier

En fotoresa tillsammans med sociala medier

Under min skandinaviska fotoresa i sommar kommer ni, med hjälp av GPS, kunna följa var jag är. Ni kommer också kunna se vart jag planerar resa vidare. Jag visar detta här på min blogg.
https://arleklint.wordpress.com/2014/06/02/min-gps-tracker/
På bloggen kommer jag också publicera mina naturbilder som jag även delar till Facebook.

Ibland kommer jag att strömma Live-video, t.ex när jag åker bil längs Trollstigen eller andra spännande platser. När jag strömmar video ser ni det genom att detta inlägg dyker upp på Facebook.

I’m broadcasting skandinavien live on #Ustream. Come watch and chat! 21:33 http://ustre.am/1eNxN

Under denna fotoresa kommer sociala medier att vara involverade mer än vad de varit under någon av mina tidigare resor. Det känns spännande.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

