Hem > Den långa fotoresan > Mysiga kvällar i regn och blåst

Mysiga kvällar i regn och blåst

När jag sitter i mitt lilla tält tycker jag det är det jättemysigt att ha något varmt att smutta på. Speciellt om det regnar och blåser.

Förutom kaffe, te och misosoppa skaffade jag idag ett antal ”Varma koppen”; Redd kyckling, Skogssvamp, Sparris, Potatis & Purjolök och Räksoppa.

Tillsammans med min frystorkade mat blir mitt tält en Gourmet-restaurang med underbar utsikt

Denna bild från förra årets Islandstripp. (I finväder)

tält

  1. 18 juni 2014 kl. 11:28

    Jag är på jakt efter ett smidigt tält och ditt ser väldigt intressant ut. Så jag undrar vilket märke och modell du har där?

  2. 18 juni 2014 kl. 14:18

    Tackar för svaret, blir antagligen ett sådant. Fast efter min resa då. Priset för ett Hilleberg var lite väl stort så här några dagar innan resan 🙂 Mitt gamla 3kg kupol får hänga med denna gången.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

