Hem > Den långa fotoresan > Idag plockar jag i ordning fotoutrustningen som skall med på min resa

Idag plockar jag i ordning fotoutrustningen som skall med på min resa

Kamerahus
Nikon Df
Nikon D800 + batterigrepp

Objektiv
Nikon AF-S 50/1,8
Nikon AF-S 105/2,8 VR Micro
Nikon AF-S 14-24/2,8
Nikon AF-S 24-70/2,8
Nikon AF-S 70-200/2,8

Telekonvertrar
Nikons TC-14EII och TC-17EII (Jag skippar TC-20)

Övrigt
En drös minneskort (SD och CF) + USB-disk
Batteriladdare (3 stycken olika för de olika batterityperna)
Nikons Radiostyrda fjärrutlösare
Manfrotto Trebensstativ
Manfrotto Enbensstativ
ND-filter
Avtonat ND-filter

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

