Hem > Den långa fotoresan > Seskarö

Seskarö

Den långa fotoresan – Seskarö

Seskarö är en del av Haparanda skärgård. Den tillhör inte själva nationalparken, men jag tror ändå att jag med två av dessa bilder lyckas visa hur de typiska sandstränderna ser ut här uppe.

Den tredje bilden kan ses som en lek med vidvinkel.

Ikväll har jag bara fotograferat vidvinkligt. Det började med att jag hade kameraväskan på ryggen, och kameran med vidvinkel på stativ. Det blev jobbigt, så jag tog av ryggan och gick iväg med stativet.

Sen blev det struligt med stativ när jag skulle foto i låga vinklar, så jag häktade av kameran och gick i väg.

Plötsligt insåg jag att jag varken hade kameraväska eller stativ med mig. Jag fick gå tillbaka samma väg och samla ihop mina saker 🙂

Bilderna bör förstoras
_DSC3254_liten

_DSC3273_liten

_DSC3276_liten

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

