Hem > Den långa fotoresan > Hälften gjort

Hälften gjort

Idag noterade jag att jag hittills kört 315 mil. Det innebär att jag gjort ungefär eller lite drygt hälften av min långa resa. Jag har kört på bra vägar, jag har kört på gropiga vägar och jag har kört på branta vägar. Något jag har kunnat upptäcka mer än tidigare är att jag har en riktigt trevlig bil.

Nu känns det som att jag vill ta mig ner mot Norges västkust. I morgon kommer jag att knappa in Narvik i min GPS. Resan dit härifrån Alta är ungefär 50 mil och beräknas av Google ta 7 timmar. Det är en lång resa, kanske jag fastnar på vägen, men om jag kommer till Narvik och sedan långsamt kan tuffa ut mot Lofoten skulle det kännas helt ok.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

