Hem > Annat > Min resa är avslutad

Min resa är avslutad

Då så mina vänner. Efter en resa på 663,7 mil är jag nu hemma igen. Bortsett från att jag är tröttare, och bilen är smutsigare, än normalt är vi båda välbehållna.

Vad gör jag nu…. Jo jag planerar att vara hemma två eller tre dagar för att tvätta och konsolidera.

Jag är inte nöjd med mitt fotograferande hittills i sommar, Jag har därför en tanke att ge mig ut på en ny, helt annan typ av resa. Inte lika länge, men annorlunda…. Förhoppningsvis kommer mina bilder visa var jag är.

Kategorier:Annat
  1. akwi
    14 juli 2014 kl. 18:48

    Trevliga bilder och filmer. Kul att kunna följa denna resan hemifrån.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

