Hem > Annat > I morgon ger jag mig ut på en ny resa

I morgon ger jag mig ut på en ny resa

Efter min långa resa har jag nu sovit, packat upp, tvättat och packat om.

Min nya packning är betydligt mindre än den förra. Den består bara av två väskor. En klädväska och en fotoväska med bara Nikon Df och några få gluggar.

I morgon bitti bär det av till Köpenhamn för gatufoto några dagar. Därifrån åker jag gärna vidare till Berlin, och då helst till de östra delarna 🙂

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

