Hem > Den långa fotoresan > Mina resor är slut

Mina resor är slut

Mina resor är slut. Jag har nu tagit mig hem för att jag måste engagera mig i helt andra saker. Tack ni som följt med mig! Fler bilder från mina resor kommer säkert upp här framöver.

För den intresserade har jag rest 663 mil norrut + 210 mil söderut = 873 mil. Bilen har gått som en klocka hela tiden. Den skall nu få service medan jag måste ge mig tid att smälta allt jag sett.

  1. Christer Svensson
    22 juli 2014 kl. 20:23

    Tack har varit trevligt att följa dig. och dina fantastiska bilder

  2. 23 juli 2014 kl. 09:44

    Hej Janne, kul att följa din resa och dina fina bilder. Ha en riktigt fin fortsättning på sommaren.

  3. Maria
    23 juli 2014 kl. 19:52

    Fantastisk resa du gjort. Önskar jag vore lika modig 🙂

  4. Ingegerd
    29 juli 2014 kl. 05:11

    Kul att följa Din fantastiska resa och dina fina bilder som Du delar med Dig.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

