Hem > Annat > Min resa över jul och nyår till Färöarna är ordnad

Min resa över jul och nyår till Färöarna är ordnad

19/12 reser jag med båt Göteborg – Fredrikshavn och övernattar i Fredrikshavn

20-22/12 är jag på båten mellan Hirtshals på Jylland och Färöarnas huvudstad Torshavn

22/12 – 2/1 har jag hotell bokat i Torshavn, men tar med tältet ifall det ges möjlighet att tälta

2-4/1 är jag på båten från Torshavn till Hirtshals och övernattar i Fredrikshavn

5/1 reser jag med båt Fredrikshavn – Göteborg.

Jag hoppas på ett traditionellt blåsigt jul/nyår på Färöarna.

 

 

Kategorier:Annat
  1. Kurt Persson
    26 augusti 2014 kl. 07:48

    Förstår att du är ute och letar efter varma och lämpliga kläder.

  2. Åke Ericsson Sollentuna
    05 september 2014 kl. 18:16

    Hej Janne
    Du måste göra ett besök i Nordens Hus, ett underbart vackert bygge, Jag var med och monterade inredningen ,när det byggdes på 80 talet. Inredningen är tillverkad av Skellefteå Snickericentral.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

