Hem > Annat > Jag vill ordna en fotoworkshop i Öregrund

Jag vill ordna en fotoworkshop i Öregrund

Närmast för mig ligger att ordna en märkesoberoende fotoworkshop i Öregrund.

Workshopen skall ske under hösten/vintern och riktar sig till er som gått någon form av kurs för mig, men även till er alla andra som har en grundläggande kunskap om systemkamerans funktioner.

Workshoppen körs lördag – söndag med en övernattning i Öregrund på ett gemytlig hotell i staden.

Lördag fm
– Ni ger er ut och fotograferar under mitt stöd
– Lunch, där jag är tillgänglig för alla tänkbara frågor
Lördag em
– Fortsatt fotografering under mitt stöd
– Återsamling för bilddiskussioner kring era bilder
– Gemensam middag
– Kvällsfoto
– Samkväm
Söndag fm
– Diskussioner kring obesvarade fotorelaterade frågor som dykt upp under lördagen
– Gemensam fotografering under mitt stöd.
– Lunch och avslutning

Jag återkommer med datum, pris och mer detaljerad information.
Hör av dig till info@arleklintphotography.se om du preliminärt är intresserad av att deltaga

Kategorier:Annat
  1. Jan Steinmann
    01 september 2014 kl. 05:44

    Öregrund workshop toppen är gärna med

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

