Hem > Annat > Jag har flyttat till facebook

Jag har flyttat till facebook

Jag inser att denna blogg, som jag haft väldigt roligt med, nu börjar spela ut sin roll.

Mitt tips till er som vill följa mig är att göra det på facebook. Där kan ni just nu läsa om hur det går för mig när jag skaffar en havskajak och försöker använda den som platform för foto i skärgården. Allt jag skriver på facebook är offentligt och jag accepterar alla som vill bli mina ”vänner”

https://www.facebook.com/janne.cygnel

Ni kan fortsättningsvis alltid ställa fotofrågor på mailadressen fotofraga@arleklint.se

Kategorier:Annat
  1. Kurt Persson
    30 september 2014 kl. 17:31

    Tänk vad facebook kan ställa till med!!!! Tack för mkt intressant läsning här på din blogg.
    Fortsätter att följa på fb.

  2. Stefan Pettersson
    03 oktober 2014 kl. 08:27

    Ogillar…det är ett sånt jäkla flöde på FB så jag gillar denna formen bättre!
    Allting bara ”försvinner” om man inte är med hela tiden…här känns det lite lugnare liksom…

    Steffe

  3. 17 oktober 2014 kl. 15:20

    Åh, jag som gillat din blogg så mycket, och måste erkänna att charmen tappas när man får Facebook-flödet. Men det är såklart du som bestämmer :). Jag kommer nog följa dig även på FB!!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

