Hem > Annat > I morgon är en betydelsefull dag

I morgon är en betydelsefull dag

I morgon är en betydelsefull dag

Min fru Sonja gick bort från mig i cancer den 5 mars 2013. Jag tycker att jag, under de drygt 1,5 år som gått sedan dess, återhämtat mig på ett bra sätt. Efter allt sorgearbete lever jag nu vidare i nya aktiviteter på ett sätt som både jag och Sonja vill. Jag gör egna fotoresor, korta som långa, och jag introducerar kajaken, som skall kombineras med mitt foto- och naturintresse.

Sonja tar mindre och mindre plats i min vardag, men finns naturligtvis alltid kvar som en viktig del av av min erfarenhet.

Sonja och jag gifte oss den 29 oktober 2011. Det betyder att det i morgon är vår tredje bröllopsdag. Den dagen vill jag hedra.

Självklart kommer jag att besöka hennes minneslund i morgon kväll, och självklart kommer jag glädjas extra mycket över de 9 år jag fick leva tillsammans med henne.

vigselbröllop

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

