Hem > Annat > Fotomässan

Fotomässan

På fotomässan i Älvsjö tycker jag att det är jättekul om jag kan träffa såväl fotokompisar som elever jag mött under alla mina fotokurser. Jag vill träffa er som följer mig på WordPress och på Facebook.

Jag kommer att finnas i Nikons monter under hela mässan, utom då jag har lunch. Mitt arbete blir att visa och berätta om Nikons systemkameror som klassas som hobbymodeller, och lämpliga tillbehör i form av t.ex optik eller blixtar till dessa. Det innebär D3x00, D5x00, D7x00 och D6x0. Byt x om lämplig siffra 😉

Mässan har öppet:
Fredag 21 november      10.00 – 18.00
Lördag 22 november      10.00 – 18.00
Söndag 23 november     10.00 – 17.00

Jag har lunch:
Fredag 21 november      12.00 – 12.45
Lördag 22 november      12.45 – 13.30
Söndag 23 november     12.00 – 12.45

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

