Hem > Annat > Nu ser jag representativ ut

Nu ser jag representativ ut

Inför helgens tre dagar på fotomässan tänkte jag att jag skall se lite stilig och representabel ut. Den första åtgärden blev att köpa ett par nya fina svarta skor. Den andra åtgärden blev att låta klippa mig.

När jag skulle klippa mig var det bra att få hembesök av en kompis som är just frisör. Tack Jeanette Klasén. Nu ser jag lite modern ut.

Denna fotomässa blir min femte i Nikons monter. Tidigare har jag stått där 2009, 2010, 2012 och 2013.

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

