Hem > Annat > Nikon radiostyrda fjärrkontroll

Nikon radiostyrda fjärrkontroll

Jag använder mig av Nikons radiostyrda fjärrkontrollset bestående av en sändare, en mottagare och i mitt fall en adapter mellan mottagare och den 10-poliga anslutningskontakten på D800. Tyvärr har min adapter gått sönder, så inför Färöarna har jag beställt en ny från Kameradoktorn.

Bortsett från denna, och min GoreTex-jacka som skall tvättas, så har jag packat klart. Nu kan jag i lugn och ro planera vad jag skall göra när jag kommer fram  🙂

1148086646

Kategorier:Annat
  1. 07 december 2014 kl. 17:03

    Hej Janne !

    Jag äger en likadan. Mycket användbar och driftsäker. Kan rekommenderas.

    Thommy

  2. 07 december 2014 kl. 17:05

    Jag använde den under min senaste Islandsresa. Jag tror aldrig att jag använde kamerans egen avtryckare. Det gäller bara att hålla reda på sandaren. Jag har den i en rem runt halsen.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

