Hem > Bilder, Resan till Färöarna, Utställningar > Välkomna till min utställning. FÄRÖARNA – VINTERTID

Välkomna till min utställning. FÄRÖARNA – VINTERTID

Färöarna, beläget långt ute i nordatlanten, består av 18 isolerade karga öar. Öarna bebos av 38.000 färingar och deras 80.000 får. Från och med den 1 mars 2015, och en tid framåt, visar jag några av mina bilder från min resa dit under jul/nyår 2014/2015.

Plats: Maria kyrka. Vasavägen 25, Jakobsberg
Vernissage: Söndag den 1 mars 2015 kl 12.00 – 14.00

Välkomna

Utställning_1920

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

