Hem > Bilder, Utställningar > Två resor om året – två utställningar om året

Två resor om året – två utställningar om året

Min fru Sonja och jag gjorde många fina fotoresor tillsammans. Efter det att hon gick bort våren 2013, har jag fortsatt göra resor på egen hand;

Island sommaren 2013, Skandinavien sommaren 2014 och Färöarna jul/nyår 2014/2015.

Framöver tänker jag resa och ställa ut bilder mer regelmässigt.

– Jag vill göra två fotoresor per år. En på sommaren och en på vintern.
– Jag vill göra en utställning av sommarbilderna på hösten, och en utställning av vinterbilderna på våren.

Just nu kan ni se min utställning där jag visar vinterns bilder från Färöarna.

I höst hoppas jag jag göra en utställning där jag visar Grönland sommartid.

Kategorier:Bilder, Utställningar

Kommentera

