Hem > Annat > Idag, för exakt två år sedan, gick min Sonja bort

Idag, för exakt två år sedan, gick min Sonja bort

Jag glömmer aldrig den dagen

kanon

Kategorier:Annat
  1. Patricia
    05 mars 2015 kl. 23:45

    För ungefär ett och halvt år sen deltog jag i en Nikon School där du visade en fin fin bild av Sonja. Du sa inte det, men vi alla förstod att hon inte fanns längre. Jag tänker ofta på det, i synnerhet när jag kommer ihåg min mamma, som gick bort i cancer knappt två månader efter din Sonja. Tack för att du delade den bilden med oss.

  2. 06 mars 2015 kl. 00:08

    Sonja gillade fotografi. Hon var stolt när jag fick möjligheten att hålla kurser åt Nikon. Hon gillade att jag visade den bild du sett på min kurs eftersom hon tyckte om den. Sonja är genom den bilden fortfarande en del i mina kurser – och hon gillar det.

  3. 15 februari 2016 kl. 13:03

    Beklagar. Tråkigt att förlora någon så nära. Jättebra bild, var är den tagen? (kanonen på bilden är gjuten i Hälleforsnäs någon gång sent 1700-tal, troligen 1785-89, skulle vara kul att lägga till den i min ”fyndlista” i min forskning på dessa kanoner). //Kaj

  4. 15 februari 2016 kl. 13:08

    Bilden är tagen vid Landsorts fyr

  5. 15 februari 2016 kl. 14:41

    Tack Janne!

  1. 05 maj 2015 kl. 21:19

Kommentera

