Hem > Nikon School > Tack alla 90 deltagare på dagens Nikonkurser :)

Tack alla 90 deltagare på dagens Nikonkurser :)

Tack alla 90 deltagare på dagens Nikonkurser. Ni bidrog till att jag hade kul!

Idag har jag genomfört två Nikonkurser. En introduktionskurs på Nikons systemkameror, och en på Nikons spegellösa Nikon 1. Jag känner att båda kurserna gick väldigt bra och att deltagarna var nöjda.

Som jag sagt till er som var med på mina kurser är ni välkomna med frågor. Ni kan enkelt skicka dom på mailadress fotofraga@arleklint.se Jag lovar att försöka svara så fort jag kan. Både här på min blogg och på Facebook.

Ni som deltagit i mina kurser är självklart välkomna att bli vänner med mig på facebook.

Kategorier:Nikon School

Kommentera

