Hem > Annat > Nu hamnar mitt foto i tidningen :)

Nu hamnar mitt foto i tidningen :)

I torsdags blev jag intervjuad per telefon av en reporter på en känd fototidning. Tanken är att dom skall göra en presentation av mig, mitt foto och mina fotoresor till i sitt nummer 4/2015. Jag återkommer med mer information när det närmar sig publicering. Tidningen i fråga finns att köpa på de flesta ställen som säljer tidningar.

Kategorier:Annat
  1. Lars-Åke Andersson.
    18 april 2015 kl. 21:21

    Grattis.

  2. Carina Hoffman
    19 april 2015 kl. 14:43

    Wow, vad kul o grattis🙂 !!

    Carina

  1. 05 maj 2015 kl. 21:18

Kommentera

