Hem > Resan till Grönland > Resan till Grönland och Ilulissat närmar sig

Resan till Grönland och Ilulissat närmar sig

Min sista fotokurs för våren är genomförd. Knappt fyra veckor återstår tills jag reser till Grönland för att försöka försöka gestalta en för mig helt ny och annorlunda miljö. Nu börjar det bli dags att planera lite mer detaljerat.

På plats i Ilulissat kommer jag att vandra, med mitt rum på vandrarhem som bas. Jag kommer dock ha med tält för att när möjlighet ges nyttja det.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

