Hem > Resan till Grönland > Jag ställer ut bilder från Grönland

Jag ställer ut bilder från Grönland

Jag kommer att ställa ut några av mina bilder från Grönland i Maria kyrka hemma i Jakobsberg på samma sätt som jag gjorde med mina bilder från Färöarna. Det är spontant lockade att då öka på bildformaten ett par snäpp.
Jag återkommer om datum, men det blir i häraden oktober/november.

  1. 10 juli 2015 kl. 14:10

    Hej ! Har följt din resa och blir väldigt imponerad av ditt bildmaterial, mycket fina bilder.
    Tänkte bara tipsa om ett reseföretag som har resor över stora delar av världen bl. a.
    Antarktis. Har inte själv åkt med dom men hört från andra att resorna har varit väldigt
    välplanerade. Företaget finns i Stockholm, har svenska ägare. Två grabbar som jobbat
    sej upp från scratch till ett miljonföretag.
    Kolla http://www.trackers.se , kanske kan vara något för framtida turer.
    Och nej, jag har inga som helst intressen i företaget, men är särbo med mamman till en
    av ägarna.
    Om du undrar vem jag är så gick jag en Nikon kurs för dej i Örebro. Den var mycket givande.
    Mvh. Kurt Eklund

    • 10 juli 2015 kl. 14:17

      Tack för tipset Kurt. Så kul att min kurs och mina bilder uppskattas🙂

      Jag har hittills gjort mina resor på egen hand, utan inblandning av resebyrå. Vi får se hur det blir framöver, då jag antagligen får resesällskap😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

