Hem > kajak > Jag nöter då och då med min kajak…

Jag nöter då och då med min kajak…

… Förra veckan blev det 1,2 mil. Idag kortare.
Jag planerar flytta paddling från Mälaren till skärgården i augusti.

Kategorier:kajak
  1. Sven Jönsson
    22 juli 2015 kl. 11:35

    Det är trevliga paddlingsvatten upp genom Åker Kanal upp till Brottby. Redan de gamla vikingarna for här och vidare upp till Uppsala. Detta är dock svårt att göra nu då landhöjningen torkat ut vattendrag på vägen.
    Mvh/Sven

  2. 23 juli 2015 kl. 10:06

    Jag har funderat på den. Vet du hur långt den är paddlingsbar?

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

