Hem > Nikon School > Tack alla för en kul kurs!

Tack alla för en kul kurs!

Jag vill tacka alla deltagare på min Nikonkurs idag för allt ert engegemang. Det gjorde kursen rolig för mig och som jag tror, givande för er.

Tack!

Kategorier:Nikon School
  1. 31 augusti 2015 kl. 13:20

    Tack själv Janne, mycket inspirerande för en novis som jag som köpt denna kamera för att fota våra underbara hundar!
    http://www.ewashundkasse.se

  2. 31 augusti 2015 kl. 13:23

    Tack själv Janne, en mycket inspirerande kurs, första ggn någonsin jag köpt en systemkamera för att fota våra underbara hundar.Mycket att ta in, men man får labba sig fram.. tur att det finns delete knappar!
    Allt gott!

    Ewa och Janne

    http://ewashundkasse.se/

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

